10 Şubat 2018 Cumartesi

Kasım Aralık 2017 Bitenler

Herkese merhaba

Çok geç kalmış bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Geç olsun ama arşivimde de olsun diyerek hemen yazıma başlıyorum.


  • Önce kozmetik ürünlerine bakalım:



  • Ducray Kelual DS Şampuan: 2. şişeyi bitirdim. Hala kafam karışık bu ürün hakkında
  • Mustela Çatlak Kremi: 2017 Sık kullanılanlar listemde de vardı. Çok severek kullandım. Hamilelere tavsiye ederim.

  • Dove Pure Care Dry Oil Saç Maskesi: Maske değil de saç kremi olarak kullandım. Benim için hayal kırıklığı oldu. Tekrar almam. Üzerini tıklayarak okuyabilirsiniz.
  • Urban Care Argan Oil, Keratin Saç Bakım Maskesi: Maske olarak değil, yine saç kremi olarak kullandım ama beğenmedim. Benim aşırı yıpranmış saçlarıma iyi gelmedi. Tekrar almam.

  •  Listerine Zero: Beğenerek kullanıyorum. Yedeği her zaman var.

  • Bebeğim için kullandığım ürünler:


  •  Sudocrem: Pişik olduğu zamanlarda kullanıyorum. Tüm annelerin evinde mutlaka vardır diye düşünüyorum.
  • LR Soft Skin Cream: Yanlışlıkla bu kategoriye girmiş :) El kremi olarak kullandım. Beğendim fakat kokusu oldukça fazla.
  • Sebamed Pişik Kremi: Gratis indiriminden, içeriğine bakmadan almıştım. ama içeriği kötü olduğu için atıyorum.
  •  Friendly Pişik Kremi: Severek kullandım. Friendly ürünlerini çok severek, gönül rahatlığı ile kullanıyorum.


  • Ev için:

Temizlik için beyaz sirke yine oldukça fazla kullandım. bunun yanında tuvalet temizliği için sadece domastosa güveniyorum. Eğer daha zararsız bir temizleyici biliyorsanız, paylaşırsanız sevinirim.

  •  Bingo Yumuşatıcı: Bingo Sensitive bulamadığımda almıştım. Beğendim ama sensitive kadar değil.
  •  Cif Ultra Güç: Severek kullanıyorum. denk geldiğimde sürekli alıyorum.
  • Omo Color: Memnunum, sürekli alıyorum.
 

2 yorum:

  1. Sudo cremi sivilce olarak kullananı da var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet içindeki çinko sayesinde izlere de iyi geliyor

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...