23 Şubat 2018 Cuma

2017 Yılında Keşke Almasaydım Dediğim Ürünler

Herkese merhaba

Daha önce 2014 Yılında ve 2015 Yılının ilk yarısında ve ikinci yarısında keşke almasaydım dediğim ürünleri yazmıştım. Okumak isterseniz üzerini tıklamanız yeterli.

2016 da mutluluk ve hüzünü birlikte yaşadım ve zaten kullanmadığım için kozmetik ürünü almadım. O yüzden yazacak bir ürüm de olmadı.

Gelelim 2017 yılında aldığıma pişman olduğum ürünlere:

  • Loreal Elseve 2li Bakım iksiri: Bir Gratis indiriminde almıştım. Banyodan sonra saçlarımı daha rahat açmak için aldım ama sonuç maalesef hüsran oldu benim için. Hem aşırı yıpranmış saçlarımı istediğim gibi açmadı, hem de saçım kuruduktan sonra naylon gibi oldu. Yıkayınca geçti tabii ama o hissi sevmedim. Kokusunu da pek beğenmedim, saçıma da bakım yaptığını düşünmüyorum. Benim gibiyse eğer saçlarınız (boyalı, aşırı yıpranmış, çok kuru) Önermem
  • La Roche Posay Rosaliac Nemlendirici: Yüzümde gül hastalığı var. Doktorum tavsiye etmemişti, kendim almıştım. Kızarıklığı geçirmedi, normal bir nemlendiriciden farkı olmadı benim için.
  • Ogx B5 Şaç Kemi: Satın almadım, bir çekilişten kazanmıştım. Saçıma hiç iyi gelmedi. İyi ki para vermemişim dedim. Saç yapınız benimki gibiyse aman uzak durun.
  • Shiseido Bio Performance Glow Göz Kremi: Bu ürünü hamile kalmadan önce aldım. Hamileliğimde hiç kullanmadım. Daha sonra da çok düzenli kullanamadım o yüzden bence vaadlerini gerçekleştirmiyor.
  • Neutrogena Göz Temizleyici: Blogda da yazmıştım. Okumak için üzerini tıklamanız yeterli. Hiç güzel temizlemediği gibi gözümde aşırı yağlı bir his bıraktı ve yaktı. Hatta bitirmeden attım.
Sizin geçtiğimiz sene aldığınıza pişman olduğunuz ürününüz var mı?

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

6 yorum:

  1. Elseve 2'li bakım iksiri konusunda hemfikiriz! Bana firma göndermişti; ama gerçekten pek etkisi olduğunu söyleyemeyeceğim... umarım 2018'de hep seni mutlu eden ürünlerle karşılaşırsın :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3 hepimiz her ürünü severiz inşallah diyelim.

      Elseve in o saçımda bıraktığı etkiyi hiç sevemedim ben

      Sil
  2. Şampuana çok şaşırdım. O marka için hep olumlu yorumlar okuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanı fena değil ama bu saç kremi. En azından benim gibi çok kuru ve işlem görmüş saçlarda maalesef hiç bir işe yaramıyor

      Sil
  3. Bunların hiçbirini denemedim ama Neutrogena'yı çok beğenenleri görmüştüm, belki denk gelsem alabilirdim. Sevmediysen ben de almam :) Ben en çok saç ürünlerinden çekiyorum, memnun kalmıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Formülünü yenilemişler. Zaten çok iyi satan bir ürünü ne diye revize ederler hiç anlamam. Yapısı değişince ben de seven duymadım artık. Hatta o kadar sevmedim ki çöpe attım kullanmadım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...