5 Nisan 2018 Perşembe

Ocak-Şubat-Mart 2018 Bitenler

Herkese merhaba

Artık blog yazmak bana biraz zor gelse de yine de arşivde kalması açısından bitenleri yazmak istedim.

Önce kozmetik ürünlerine bakalım:






  •  Shiseido BOP Göz Kremi: Çok düzenli kullanamadım ama nemlendirmesi bana yeterli gelmedi. Tekrar almam.
  • Shiseido Benefiance Serum: Çok büyük umutlarla almıştım ama beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Tekrar almam.


  •  Caudalie Dudak Nemlendiricisi:Firma gönderisiydi. Sanırım son kullanma tarihi geçmişti. Sürülmüyordu bile.


  •  Garnier Göz Makyaj Temzileyicisi: Çok beğendim tekrar alırım.
  • Ogx B5 Saç Kremi: Bir çekilişten çıkmıştı. İyi ki de öyle olmuş, hiç bana göre bir ürün değilmiş. Saçlarınız çok işlem görmüş ve kuru ise kesinlikle önermem.


  • Loreal Komple Onarıcı Maske: Çok memnun kaldım. Tekrar alırım.
  • Loreal Absolut Repaiir Yağ: Çok güzel bir üründü. Tekrar alırım.
  • Elidor /724: Kokusu bir harikaydı. Ürünü de çok beğendim. Ama bu üründen artık üretilmiyor sanırım.
Bebek ürünleri:


  •  Prima Islak Mendil: Kızımın yemekten sonra ağzını ve ellerini silmek için bu tip mendillerde bir kaç kutu bitirdim.
  • Baby &Me Pamuk: Hem kızım için hem de kendi makyajımı silmek için kullanıyorum.
  • Friendly Sıvı Sabun: Kızımın ellerini yıkamak için kullanıyorum. Kokusuz ve hiç bir alerjik reaksiyona sebep olmadı.



  • Friendly Pişik Kremi: Güzel bir üründü fakat kokusu biraz rahatsız ettik. Pişik kremi bence kokusuz olmalı.
Ev için bitenler:

Yine bitirmiş olduğum Dove sabun, Dove sıvı sabun, domestos ve beyaz sirkeleri koymuyorum. bunlardan başka:

  • Baby&Me Konsantre yer temizleyicisi: Çok memnunum. Fiyat/Performans bakımından harika.



  •  Dr Beckmann Mendil: Renkli çamaşırların renkleri karışmasın diye kullanıyorum. İndirimden almıştım. Çok beğendim.
  • Frosch Bulaşık Makinesi Tableti: Temizlemesinden memnun kaldım. Tekrar aldım bile.

  • Baby &Me Çamaşır Yumuşatıcı: ebebekten hamileyken tanışma paketi almıştım ve oradan çıktı. Harika kokuyor. Tam boyunu aldım bile.

  • Cif Jel: oldukça sıvı bir ürün ama ben beğenmedim çünkü çok çamaşır suyu kokuyor. Tekrar almam.

  • F&S Eldiven: Çok uzun süre dayanıyor. Sadece Rossmannlarda satılan bir marka ve sık sık 2. Ürün %50 indirime giriyor. Siz de benim gibi eldiven takmadan iş yapmak istemiyorsanız mutlaka bakın derim.
Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...