27 Ocak 2019 Pazar

Temmuz-Aralık Arası Bitenler

Herkese merhaba

Çok uzun zaman oldu bloga bir şeyler yazmayalı. Kendime ufacık bir zaman ayırmışken 2018 yılının ikinci yarısında bitirdiğim ürünlerden biraz bahsetmek istiyorum size.

Telefonumun hafızası dolduğu için fotografları bilgisayara aktarmak zorunda kaldım. O sırada atlamış veya silmiş olduklarım umarım yoktur.

Hala ev temizliğinde özellikle temiz içeriği olan ürünleri kullanmaya özen gösteriyorum. Kendim içinse; cilt makyajı yapmayalı gerçekten uzun zaman oldu. Hatta dün CC krem sürdüm ve kendimi bir garip hissettim. Cildim çok alışmış artık. Günlük makyajım siyah kalem, rimel ve rujdan ibaret. Çok ihtiyacım olmasına rağmen bazen kapatıcı bile sürmeye üşeniyorum :)

Kozmetik bitenler:


  •  Nivea Makyaj Temizleyici: Pembe renklisi bu ve çok memnun kaldım. İndirimde tekrar aldım.



  •  Listerine Zero: Memnunum sürekli Zero olanından satın alıyorum. Yakmadan ferahlatıyor.



  •  Neutrogena Tonik: İçinde alkol olduğu için kullanamadım. Çöpe gitti.
  • Roc Temizleme sütü: sütlerin benim yağlı ve hassas cildim için uygun olduğunu düşünmüyorum. Boşa alınmış bir ürün oldu.



  •  Pantene Saç Bakım Kremi: Çok memnun kaldım, indirimde stokladım.
  • Head &Shoulders Şampuan: Özellikle kokusunu çok beğendim.



  •  Clarisonic Temizleme jeli: Makinenin kutusundan çıkmıştı. Cildimi çok kuruttuğu için kullanamamıştım.
  • Shiseido Wet Force: Çok memnun kaldım



  •  Vicks: El ve ayak bakımı için senelerdir kullanıyorum
  • LR Diş macunu: çok memnun kaldım.


Bu ojeler de bozulduğu için attım.


Kızımın Bitenleri:


  •  Biobaby Yenidoğan Saç ve Vücut Şampuanı: Çok severek kullandım. Keşke pompalı şişede olsaymış.



  •  Baby& Me yenidoğan mendil: Gzüel ama yeterince ıslak değil
  • Uni Wipes: Keşke parfümsüz olsa.



  •  Friendly sıvı Sabun:2. defa bitirdik. Friendly markasına güvenim kalmadığı için artık almam diye düşünüyorum.



  •  Sleepy Yenidoğan Islak Mendil: artık sadece bunu çok severek kullanıyoruz. İçeriği de ürün de çok güzel. Uygun fiyatlı buldukça stokluyorum.



  •  LR Şampuan: Arkadaşımın hediyesiydi. çok memnun kaldım (içeriğini hiç bilmiyorum)




  • Biobaby Pişik Kremi: daha önce de bitirmiştik. Çok çok beğendiğim bir ürün bu markaya çok güveniyorum.


Ev Temizliğinde Bitenler:


  •  Sıvı Sabunu Gratisten indirimde aldım, güzel bir ürün 
  • Omo Color: Kendi çamaşırlarımız için sürekli kullanıyorum.



  •  Cif: sürekli kullanıyorum. Sanıyorum artık bu çeşidi üretilmiyor.



  •  Baby & Me Konsantre Temizleyici: Çok memnunum. Sürekli bu ürünü kullanıyorum ve bittikçe alıyorum. 



  •  Baby & Me sıvı Çamaşır Deterjanı: Çarşaflarımızı yıkamak için kullanıyorum. Kokusu muhteşem.



  •  Friendly Çamaşır deterjanı: Bu yeni formunu çok da sevmemiştim. Eski olanı çok severek kullanıyordum. ta ki instagramdaki mühendisin oğlu hesabını okuyana kadar. İçeriği gerçekten temiz değilmiş ve 2 yıldır kandırılmışım. Elimdekiler bitince almayı düşünmüyorum.



  •  Omo Deterjan: beyazlar için kullandım, güzeldi. Artık poşette olanlarından kullanıyorum. Böylece plastiğine boşuna para vermiyorum. Tavsiye ederim.


  • Green Clean bulaşık Mak tableti: Bu süre zarfında kutularca bitirdim. Memnumun. İçeriği sayesinde içim çok rahat. Özellikle bebeklilere tavsiye ederim.




  •  Omo deterjan: diğerinden farkını anlayamadım, memnunum.



  •  Domol renkliler için mendil: Çok memnunum. Neredeyse her yıkamada 1 tane kullanıyorum. sürekli alıyorum.



  •  Friendly Biberon temizleyici: Güzeldi ama artık bu markaya güvenmiyorum.
  • Friendly Çamaşır mak deterjanı (sıvı): ebebekte güzel bir indirimde yakalamıştım Tam 5 tane almıştım. Hiç memnun kalmadım. neyse ki bu arada 3 tanesi bitti bile. Makineyi bembeyaz yapıyor ve bulaşıkları iyi temizlemiyor.



  •  Green Clean Parlatıcı: Çok memnunum. İçerik temiz diye de içim çok rahat. Tek kötü tarafı bazen güğnde 2 defa makineyi çalıştırıyorum ve çabucak bitiyor.
  • Friendly olandan daha önce bahsetmiştim.



  •  Duru Gourmet: Kokusu çok güzeldi. İndirimde yakalarsam alırım.



  •  Domol WC temizleyici: Memnun kalmadım. Tekrar almam.



  • Baby & Me Çamaşır yumuşatıcı: Kokusu muhteşem. denk geldikçe alıyorum.
Bunlardan başka temizlik için beyaz sirke kullanıyorum. A101 den 2 litre olanlardan alıyorum. Oldukça memnunum. 

Sizinle ortak kullandığımız ürünlerimiz var mı?

Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. Özellikle bebek ürünlerini merakla okudum ve Friendly kısmına baya şaşırdım. İçeriği gerçekte temiz değil ne demek anlayamadım; sonuçta o içerik bilgileri belli kurumların onayından geçiyor olmalı. Ben de bahsettiğin hesaba bir bakacağım. Arada uğra, özledik! Çok sevgiler!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...