5 Kasım 2014 Çarşamba

Krem bronzerla nasıl kolay kontür yapılır?

Herkese merhaba

Bütün güzellik bloggerları, nasıl kontür yapıldığını sanıyorum yazmıştır. Ben değişiklik yaparak size krem bronzerla nasıl kolay kontür yapılacağını anlatacağım.

Gosh markası yeni ülkemize geldi ve Gratisler'de satılmaya başladı. Bana bu ürün www.strawberrynet.com  dan bir alışverişimle birlikte gelmişti. Şu anda bu ürün Türkiyede varmı bilemiyorum. Bu ürünün Türkçesini de bilemiyorum. O yüzden köpük yapıdaki fondöten diyelim.

kolay kontür yapmak
Krem bronzerla nasıl kolay kontür yapılır?

Krem bronzerla nasıl kolay kontür yapılır?
 Senelerdir duruyor, herhangi bir bozulma olmadı.
Krem bronzerla nasıl kolay kontür yapılır?
Gelelim uygulamaya:

  • Parmaklarımıza köpük fondöten alıp, baş parmak kemiğimize sürüyoruz.
  • İki elimizi birleştirip, ürünün diğer elimizdeki baş parmak kemiğine geçmesini sağlıyoruz.
  • Elmacık kemiklerimizin altına elimizi yerleştiriyoruz ve hafifçe bastırıyoruz. Böylece elimizdeki krem bronzerı yanağımıza, hem de doğru yere uygulamış oluyoruz.
  • Son olarak da fırça, sünger veya parmaklarımızın yardımıyla iyice yediriyoruz.  
Koca yanaklarımız hafiften inceldi bile :))

sizin de böyle pratik tarifleriniz var mı?

Başka yazılarda görüşmek üzere...

6 yorum:

  1. Koyu renk fondötenlerimle bir deneyeyim, çok pratik bir uygulamaymış :)

    YanıtlaSil
  2. haha hakikaten denedim harika oldu..

    YanıtlaSil
  3. Peki bu islem fondotenden once mi sonra mi yapilacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonra. Kontür yapar gibi. Bu yol sadece daha pratik

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...