2 Kasım 2014 Pazar

Çekiliş sonucu

Herkese tekrar merhaba

Saatler süren kontrollerden sonra (Çünkü istenilenleri tam olarak yapmamalarına rağmen, herkesinkine teker teker baktım, hak geçmesin diye) nihayet çekilişimi sonuçlandırmış bulunuyorum.



Kazanan kişi 

İrem Sönmez

Kendisini tebrik ediyorum. Bana 3 gün içinde adres bilgilerini lifestyleofsiri@gmail.com a yollamasını rica ediyorum. 

Eğer Çarşamba akşamı saat 22:00 ye kadar yollamazsa çekilişi tekrarlayacağım.

Katılan herkese teşekkür ederim...

9 yorum:

  1. of yaaa:( bir kerecik çıksın ya:)

    YanıtlaSil
  2. yalnız herkese numara vermemişsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef çünkü onların katılımları geçerli değil. Herkese dahil olup olmadığını ve neden dahil olmadığını yazdım. Çok emek verdim, insanların aklına yanlış bişey gelsin istemem.

      Sil
    2. Sanırım sizin bahsettiğiniz şey, yorumların hepsi görünmüyor. Çok fazla yorum olduğu için alttaki yorum kutucuğunun altında "daha fazlasını yükle" ye basarsanız bütün yorumlar yüklenecektir.

      Sil
    3. Rica ederim. Kimsenin aklında soru işareti kalsın istemem.

      Sil
  3. Tebrikler güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  4. Tüh kazanamamış mıyım :) Kazanan arkadaşı tebrik ederim. Hediyelerini güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...