12 Kasım 2014 Çarşamba

Kedi Modası

Herkese merhaba

Hiç kuşkusuz bu sezon kediseverlerin en sevdiği sezon, çünkü kedili herşey çok moda!!!

Aksesuardan çoraba, kazaktan eteğe bütün kıyafetlerde kedi desenini görebiliyoruz. Kombinlemek de çok kolay.

Diyelim kedi desenli bir kazak giydiniz altına yine bu senenin modası düz kumaştan kloş veya çan etek giyiyorsunuz ve sizden tarzı olmuyor!

Giyeceğiniz yere göre deri eteklerle, taytlarla, kotlarla harika görünebilirsiniz.

Resimlerin hepsini internetten buldum ve bakmaya doyamıyorum. Sizin de sevebileceğinizi düşündüğüm bir kaç parça şöyle:










Bu şapkaya bayıldım!






















Sizce de hepsi harika değil mi?

3 yorum:

  1. Ayyyy yerimmmm ben bu kedicikleriiii, özellikle o kedili kazaklar nekadar güzeller öyle :D Is yerinde giyemesemde normal günlerde cok tatli olur, bak bunlari aklima yazdim simdi, bir bu bir de disney temali kazak almak istiyorum, shhhhhh kimse duymasiin otuzumu gectigimi ;D

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ya ben de bayılıyorum. şu beyaz elbiseyi alasım geldi de giymeye cesaret edemem sanırım. :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...