2 Kasım 2014 Pazar

Son zamanlardaki bitirdiklerim

Herkese merhaba


Umarım hepiniz güzel bir hafta sonu geçirmişsinizdir. Temmuz ayından beri bitenler yazısı yazmamışım. 3 aylık bitenlerime hep beraber bakalım.


Bu sefer Project pan yapmadığım için, aynı ürünleri çok fazla kullanıp da bitireyim derdine girmedim.


Bakım ürünleri:


  • Perfect Purity: Piyasada çok daha güzel ürünler var. çok beğendiğimi söylemem.
  • BiodermaSensibio AR: yazısı şurada. Tekrar almam.
  • Sebamed Feminine Intimate: Kesinlikle tavsiye ederim.
  • Neutrogena El Kremi: Baştan seviyordum ama sonra nefret ettim. Elde yapış yapış bir his bırakıyor.
  • Cettua Burun Bandı: Tek kelimeyle mükemmel!
  • Kolojen Maske: Memnunum.
  • Clinique All About Eyes: Yazısı şurada. Bir daha alacağım bir ürün değil.


Saç Ürünleri:


  • Green Pharmacy: Mucize ürün.Saçım  10 günde 1cm uzadı. Yazısı burada
  • Kerastase Saç Bakım Yağı: Sevdim ama hiç bir zaman saça bakım yaptığını hissetmedim. Saçlarım çok kuru olduğu için uçlara sürünce hoş bir parlaklık veriyordu.
  • Otacı ArganSaç Bakım Maskesi: Çok güzel bir ürün. Tekrar alırım.
  • Toni&Guy:Yazın tek kurtarıcımdı. Yazısı şurada.
Deo:


  • Dove: En sevdiğim ama içinde Alüminyum var diye artık kullanmak istemiyorum. İş yerindeydi. bitirdim.
  • Nivea PureNatural: Alüminyum yok ve kokusu da güzel.
  • Youth Passport: Sanıyorum İzmir'den başka bir yerde yok. Bilindik parfümlerin deodorant hali ve çok kalıcılar. Bilgen'de sık sık bahsederdi eskiden.
Oje&Makyaj Malzemesi:


  • Deborah: Tırnak sertleştirici. Gayet güzeldi.
  • Rimmel Oje: Kapağı açık kalmış diye kurumuş.
  • Gabrini Oje:Rengini çok seviyordum. Kurudu.
  • Sephora Rimel: Çok çok sevdiğim bir üründü. Kirpiklerimi en dolgun gösteren rimelimdi. Yazısı için tık.
  • Maybelline Rimel: Sevdiğim bir üründü. Tavsiye ederim. Yazısı için tık.


Bu aralarda 15 günde evden 150 eşya çıkardım ve bir çok kozmetik malzemesi de bunların içindeydi. Bu ay bir Project 10 Pan yapıp, daha da azaltmayı planlıyorum.


Başka bir yazıda görüşmek üzere.

6 yorum:

  1. kısa ve öz olması hoşuma gitti , tonının spreyini sevmemiştim ben ama bir şekilde kullanıyorum..geldımı yenıler ,nıce urunler bitirmeler :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Biraz daha çok sıkmayı deneyebilirsin Toniyi.

      Sil
  2. Sephoranın o rimelini ben de çok severek kullanmıştım=) Şimdi kullandığım atomic volume rimelinden de bi o kadar hoşlaşmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu rimeli seven duyduğum 2. kişisin (benden başka) :))

      Sil
  3. Ay ben de project pan yapmaya karar verdim. Clinique kremden ben de ne yazik ki memnun kalmamıstım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki 20 li yaşların başında olsam memnun kalırdım ama 34 yaşında ı ıh.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...