11 Ağustos 2016 Perşembe

Film: Sihirbazlar Çetesi 2

herkese merhaba

Aslında vizyona ilk girdiği gibi gittiğim, ama bu aralar tembelliğimden dolayı yazamadığım bir film bu yazımın konuğu olacak. İlk bölümünü izleyip, beğenmeyen yoktur herhalde Sihirbazlar Çetesi'nin.

İkincisinin konusu ise şöyle, grup 1 sene aradan sonra tekrar birleşiyor ve Owen Case denen sihirbazın foyasını ortaya çıkarmak için harekete geçiyorlar. Gruba yardım eden FBI ajanı bir şekilde ifşa olunca, grup hayatlarının en zorlu soygununu yapmak zorunda kalırlar.

İlki kadar olmasa da beğendiğim bir film oldu. Sonunu tahmin edemediğim filmleri ve kitapları çok severim. Bu da yine onlardan biri oldu. Belki hamileliğin etkisiyle sinema salonları artık bana çok sıcak geliyor. Sıcaktan dolayı biraz sıkıldım açıkçası.

Eğer seyretmediyseniz, ilkini seyretmeden sakın gitmeyin derim,

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.


10 yorum:

  1. Ay ben ilkini de izlemedim ki 🙈 Birincisini izlemeden ikincisini izleyemem :))

    YanıtlaSil
  2. ilkini çok beğenmiştim bunu da seyredeceğim tabi ki :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilki çok daha iyiydi. bu devam filmlerinde o başarıyı yakalayamıyor kimse maalesef

      Sil
  3. A izlemedim. Hemen izleyelim o zaman. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Önce birinci ile başlayayım bende :)

    YanıtlaSil
  5. İlkini seyretmeden bunu seyretmeyin derim ^.^

    YanıtlaSil
  6. İlk filmini izlemiştim bunu da izleyeyim bari, çok teşekkürler bilgilendirme için..
    Bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ben durumumdan dolayı çok seyrek blog okuyabiliyorum, bakarım tabii

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...