26 Haziran 2014 Perşembe

Tiyatro Tavsiyesi: Mahşeri Cümbüş

Herkese merhaba

Salı akşamı Bostanlı Açıkhava Tiyatrosunda sergilenen Mahşeri Cümbüş oyununa gittik. Çoğunuz biliyorsunuzdur, 6 kişilik bir ekip, tiyatro sporu denen şeyi yapıyorlar. Doğaçlama skeçler oluşturup, seyircileri güldürüyorlar. Hatta belki benim gibi televizyon özürlüyseniz bilmeyebilirsiniz, tv programları bile varmış.


Gerçekten güzel performans sergilediler. Eminim benim gibi ilk izleyenleri kendilerine hayran bıraktılar. İnsan düşünmeden edemiyor, hemen nasıl kurup oynayabiliyorlar diye.



Seyircinin ilgisi her zamanki gibi çok fazlaydı. Ben biletimizi www.firsat35.com dan almıştım, daha önce www.yakala.co ya baktığımda biletler tükenmişti bile.

Keyifli 2 saat geçirdik, farkettiyseniz çok keyifli veya muhteşem diyemiyorum. Bu hoşnutsuzluğum oyundan değil, tamamen tiyatro kaynaklıydı. Yılların Bostanlı açık hava tiyatrosunun üstünü kapatmışlar, havalandırma yetersiz, oyunu izlerken yapış yapış oluyorsunuz. Tek kötü tarafı bu olsa bir şekilde katlanırdık, ama ses sistemi çok kötü. Anlamakta güçlük çektiğimiz zamanlar oldu. Ve belki de en kötü tarafına geliyorum, oturacak yerler çok rahatsız. Bir an önce bitse de gitsek dedirttirecek cinsten. Hele son sıradaki koltuklar arası, bacak boyu, tam 1 karış ki buradan bilet almışsanız 1. mevkii yanii pahalı yerden bilet almış oluyorsunuz! Ama düz oturarak oyunu seyredemiyorsunuz, bacaklarınızı yan çekmeniz gerekiyor. Yazın çevremizde başka tiyatro olmadığı için yine bu tiyatroya gitmek zorundayız, ama bu sefer kararlıyım minder götüreceğim.



Bu kadar masraf yapılıp, böyle çirkin bir yere dönüştürülen tiyatromuz için gerçekten çok üzgünüm.

Başka bir yazıda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...