26 Ocak 2015 Pazartesi

The Balm Nude Dude Far Paleti

Herkese tekrar merhaba


Bu yazımda çekilişimin de en önemli parçası olan, The Balm'ın Nude Dude Far paletini inceleyelim.
the balm nude dude palet
The Balm Nude Dude Far Paleti



Bu paleti ilk gördüğümde kesin benim olmalı demiştim. The Balm'ın far paletlerini zaten hepimiz çok seviyoruz ve Gratis sağolsun, uygun fiyata rahatlıkla ulaşabiliyoruz.

The Balm Nude Dude Far Paleti

Bu far paletinde beni çeken en önemli nokta, açık renkli baz olabilecek farlardan tam 2 tane var. Bu da göz makyajı için çok kurtarıcı olabiliyor. Koyu renk farları da aşırı pigmentli olduğu için eye liner gibi sürülebilirsiniz ve sade ama güzel bir göz makyajı yapabilirsiniz.
The Balm Nude Dude Far Paleti

The Balm Nude Dude Far Paleti

The Balm Nude Dude Far Paleti


Urban Decay Naked 3 palete benzetenler olmuş. Haklılar bu konuda tam 6 tane renk birbirine çok benziyor. Ayrıca diğer renklerle karıştırıp, yeni renkler elde edebilirsiniz.


Paletin genelinde pembe alttonlu kahverengi farlar bulunuyor. Renkleri gerçekten çok güzel. Pigmentasyonu, bazı renkler dışında çok iyi. Tozutma yapıyor. Gramajı az, ama içimizi sıkmadan bitirebileceğimizi düşünüyorum.
The Balm Nude Dude Far Paleti

The Balm Nude Dude Far Paleti


Sonuç olarak bu güzel ambalajdaki, kullanışlı renkleri çok seveceksiniz. Gratislerde özellikle indirim zamanları kaçırmayın.

Hala çekilişime katılmadıysanız şuradan katılabilirsiniz.

8 yorum:

  1. ahhh nude dude ahhhh bayıldım renklerine

    YanıtlaSil
  2. bu paleti biliyorsun Başak ve sende görüp beğenerek almıştım iyi ki almışım :-))

    YanıtlaSil
  3. En kisa zamanda almaya düşündüğüm tek şey, yorumlarınin da etkisi oldu, basarin daim olsun :):)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bunu ilk gördğümde bayılmıştım renklerine ama indirimde değildi maalesef :(
    Daha sonra ise %30 indirime denk geldim ve dayanamadım :D
    gerçekten çok tatlı :) sen de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de güzel günlerde mutlu mutlu kullanın ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...