17 Ocak 2015 Cumartesi

Shiseido Benefiance Köpük Temizleyici (Extra Creamy Cleansing Foam)

Herkese merhaba,

Shiseido çok güvendiğim ve sevdiğim bir marka. Japonların kötü bir iş yapmayacaklarını düşündüğümden, daha da içim rahat alıyorum.

Şu yazımda bahsettiğim, YKM den aldığım setin içinden çıkan Benefiance serisinin köpük temizleyicisi bu yazının konuğu.

Shiseido Benefiance Köpük Temizleyici- Extra Creamy Cleansing Foam
Shiseido Benefiance Köpük Temizleyici (Extra Creamy Cleansing Foam)

Aslında krem yapıda bir ürün, su ile köpürüyor.
İçinde minicik tanecikleri var, cilde kesinlikle zarar vermiyor.
Sabah ve akşamları cildime çok az miktarda sürüp, konjac süngerimle köpürtüyorum.
Verdiği temizlenme hissi çok güzel.
Kokusu harika, insanı mutlu eden cinsten.
Bu seri yaşlanma etkilerine karşı da savaşıyor. Yüzümde kırışıklık olmadığı için bu özelliğini keşfedemedim.
Duruladıktan sonra yüzünüz bebek poposu gibi yumuşacık oluyor. Ellerimi yüzümden alamıyorum ve resmen krem sürmek bile çok güzel oluyor.
Çok az da olsa kullandıktan sonra bir gerilim oluyor, ama nemlendiriciyle hemen geçiyor.
Bütün temizleyicilerde olduğu gibi, tonikle yüzümü sildiğimde az da olsa makyaj kalıntısı oluyor.

Shiseido Benefiance Köpük Temizleyici (Extra Creamy Cleansing Foam)
Shiseido Benefiance Köpük Temizleyici (Extra Creamy Cleansing Foam)

Bendeki 50ml, yaklaşık 2 aydır kullanıyorum, çok ama çok memnunum. Normali 125ml ve 179 lira. YKM, Boyner, Sephora, Sevil, Tekin Acar gibi lüks kozmetik satan mağazalardan veya internet sitelerinden bunlara ek olarak makyaj trendi'nden satın alabilirsiniz.

Kendisi favori yüz temizleyicim oldu bile. Sizin favori yüz temizleyiciniz hangisi?


5 yorum:

  1. şu an ben de aynı ürünü kullanıyorum ve çok sevdim. yüzüm yumuşacık oluyor bununla temizlediğimde .tek kusuru fiyatı bence :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Aynı ürün bende var ama beklemedeydim.
    Kullanıcı yorumu arıyordum rast geldi süper oldu :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı ürünün yorumunu ben de yazdım , okumak istersiniz belki sevgili Ayşe :)

      Sil
    2. Umarım siz de beğenirsiniz

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...