21 Aralık 2014 Pazar

Real Techniques Makyaj Süngeri

Herkese merhaba

Şu yazımda başladığım yazı dizime, elimdeki son Real Techniques ürünüyle bu seriyi şimdilik bitiriyorum.
Real Techniques Makyaj Süngeri

Makyaj süngerleri, yumurtaya benzer şekilde ve büyüklükte oluyorlar. Kullanmak için suyun altında bir kaç kere sıkarak bekletmek gerekiyor. Bu hareketle şişen süngerimiz artık kullanıma hazır.

Fondöten, renkli nemlendirici, BB krem, CC kremi pürüssüzce uygulayabiliyorsunuz. Açıkçası ben bundan aldığım sonucu başka hiç bir fırçadan alamıyorum!

Sivri bölgesiyle burun kenarları ve göz altına uygulama yaparken, düz tarafıyla da yüzüme kullanacağım ürünü uyguluyorum.

Tek bir eksisi var benim için, çok çabuk yıpranıyor. Ben her uygulamadan sonra yıkıyorum ve 2 hafta sonra süngerde aşınmalar meydana geldi.

Çok severek kullanıyorum ve size de tavsiye ederim. Kozmela, Gratis, Watsons, Rossmann ve 5M Migroslarda bulabilirsiniz.

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...