2 Şubat 2015 Pazartesi

Mac Kinda Sexy Ruj

Merhaba

Bugün herkesin en sevdiği Mac ruj olan Kinda Sexy ruju bir de benim gözümden inceleyelim.

mac kinda sexy


mac kinda sexy

  •  Rengi bakımından çok joker bir ruj. Her türlü göz makyajıyla çok iyi uyum sağlar.
  • Gariptir ki herkeste farklı duruyor rengi, çok kabaca söylemek gerekirse şeftalimsi nude rengi diyebiliriz. 
  • Mat bir yapısı var.
  • Kalıcılığı normal bir Mac ruj kadar
  • Yerine alabileceğiniz çok fazla "dupe" gösterilen benzer rujlar var

mac kinda sexy

Güzel bir renk, ama bence çok daha güzel Mac rujlar var mesela modesty.

Mac mağazalarından ve online mağazasından satın alabilirsiniz.

6 yorum:

  1. Çok sevilen ve övülen bir ruj ancak bana göre açık renkli ben daha koyu tonları tercih ediyorum :) Teşekkürler paylaşım için. Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten gördüğüm herkeste farklı duruyor daha kahvemsi bi ruj sanıyordum ben bunu :) Ama çok güzel bi rengi var güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembemsi duran da varmış. Ten ve dudak rengine göre farklılık gösteriyor canım

      Sil
  3. Çok merak ediyorum bu ruju alacaklar listemde ! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...