18 Şubat 2015 Çarşamba

Mac Paintpot Painterly

Herkese merhaba

Kimilerine göre krem far, kimilerine göre far bazı olan Mac Painterly bu yazımın konuğu.


Mac Paintpot Painterly

İlk başlarda çok sevdiğim bir ürün olmasına rağmen, zaman geçince pembe durduğuna kanaat getirdim.

Genelde painterly üzerine açık bir bej far uygulayıp, eyeliner sürerek tamamladım makyajlarımı. Gözdeki renk eşitsizliklerini ve özellikle damarları yok etmede çok başarılı. Böylece gözlere aydınlık bir hava veriyor.


Mac Paintpot Painterly

Ben far bazı olduğunu pek düşünmüyorum, çünkü far bazları daha likit kıvamda olurken, Painterly oldukça koyu bir kremsi kıvamda.


Mac Paintpot Painterly


Yağlı bir göz kapağına sahipseniz bu ürünü çok seversiniz. Ürünün tek kötü özelliği çok çabuk kuruması. 5gram olan bu ürün hayli büyük ve her gün kullansanız bile kolay kolay bitmiyor.

Mac mağazalarından veya internet sitesinden satın alabilirsiniz.

Gelecek yazımın konuğu: Soft Ochre. Herkese iyi geceler.

6 yorum:

  1. Painterly evet biraz pembe duruyor ve far bazı olarak kullanıldığında likit olanlara göre daha az başarılı. Kalıcılık olarak arttırıyor ama rengi belirginleştirme anlamında likit olanlar daha başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internet sitelerini inceledim artık onlar da far demişler :)

      Sil
  2. ben aldım hiç sevmedim ve arkadaşıma verdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte cilt alt tonu yüzünden. gelecek yazım soft ochre sonraki de karşılaştırma ^.^

      Sil
  3. Nekadar zaman icinde kurudu seninki? Benimki daha yeni ve cok kremsi, bayiliyorum aldigim günden beri her gün sade göz makyaji yapiyorum sirf onu kullanayim diye :D Cilt rengin ne biliyormusun Mac de? Benimki NC15-20 arasi ve cok dogal duruyor bende, pembelik varsada cok hafif belli oluyor. Ama sirf merakimdan birde soft ochre almak istiyorum, oda daha sari alt tonlu olanlar icinmis, bende aslinda öyleyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen nerelerdesin :)) Tam olarak hatırlayamıyorum ama 2-3 yıl olabilir.2010 yılından beri benimleydi. Fondöten rengimi bilmiyorum ama kapatıcı rengim nc20. Gelecek yazım soft ochre, sonrasında da karşılaştırma yazım var ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...