10 Şubat 2015 Salı

Ocak 2015 Favorileri ve Sık Kullandığım Ürünlerim

Herkese merhaba

Ocak ayı içerisinde bakalım hangi makyaj malzemelerini sıkça kullanmışım.


Bazen evde, bazen ise iş yerinde makyaj yaptığım için, aynı üründen 2 tane var bu listemde.

Göz ürünlerime bakacak olursak:



  • Naked 3 Palet: Evde makyaj yapacaksam elim hep bu palete gitti bu ay. Her bir rengini çok severek kullandım.
  • The Balm Nude Dude: İş yerinde tuttuğum bu paletimi çok severek kullandım. Yazısı için tık.
  • The Balm Balm Jovi: Yine iş yerinde daha koyu makyaj yapmak istediğimde elimin en çok gittiği 2 paletten biri oldu. Yazısı için tık.
  • Lancome Hypnose Rimel: Çok sevdiğim bu rimelimi Ocak ayında sıkça kullandım. Yazısı için tık.
  • Rimmel Accelator Rimel: Yazısı için tık.
  • Loreal Superliner: Bitene kadar başka bir şey kullanmayacağım sanırım. Tazısı için tık.
  • Wet n Wild kaş jeli: İlk sürüldüğünde kaşa jöle sürmüş gibi olsa da (ilk gençlik yıllarında herkes denedi dimi?) güzel bir ürün.
Cilt ürünlerime bakacak olursak:

  • Mac Kapatıcı Paleti: Hatırlarsanız şu yazımda aldığım için pişmanlığımı belirtmiştim. O yüzden daha sık kullanmaya karar verdim. Evde yaptığım her makyajımda kullandım.
  • Maynelline Affinitone Kapatıcı: Yazısı çok yakında gelecek.
  • Maybelline Fit Me Kapatıcı: Yazısı çok yakında gelecek.
  • Loreal Lumi Magique: Cildim yağlı olmasına rağmen çok seviyorum.
  • Bourjois Healty Mix: Şu aralar bitsin diye kullanıyorum.
  • Rimmel Ruj: Moisture renew serisinin 150 numarası picadilly pink rengini Ocak ayında sıklıkla kullandım.
  • Benefit Allık Paleti: Evde yaptığım makyajlarda Hoola'yı kontür yapmak için kullandım. Yazısı için tık.
  • The Balm Bahama Mama: İş yerindeki kontürcüm olur kendisi :) Yazısı için tık.
  • Rimmel Stay Matte: Sevmeyeni yoktur sanırım.
Ortak severek kullandığımız var mı? 

Başka bir yazıda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...