15 Ekim 2015 Perşembe

Penti 2015 Sonbahar/Kış Koleksiyonu




Gece ve gündüz şıklığına yenilikçi, cesur dokunuşlar yapan Penti, bu sezon iddialı stil sahiplerine göz kırpıyor. Çizgilerin, sloganların, desenlerin renklerle dans ettiği eğlenceli tasarımların, ışıltılı ve gösterişli tasarımlarla yarıştığı koleksiyonun sıcak ve sakin parçaları ise sonbahar yapraklarıyla mükemmel uyumu yakalıyor.Penti, bu sezon her mekana ve her saate ayak uyduruyor.








Renkler ve desenlerle oynamayı seven, farklılıktan yana, özgür ruhlara hitap edenler için ‘Label’ ve ‘Happy’ modellerini sunan Penti, asi, eğlenceli, genç, dışadönük ruhlar için çizgili ve siyahla dans eden ‘Swell’ ve ‘Band’ gibi modelleriyle öne çıkıyor. Koleksiyonun eğlenceli yüzü ‘Bunny’ ise, enerjiyi hiç düşürmemek üzere yükseltiyor. Penti, konser ve partilerin aranan ismi oluyor











 
*Basın bültenidir.


8 yorum:

  1. Penti'nin çoraplarını çok seviyorum, her sezon da bir sürü yeni modelini alıyorum mutlaka. Ama sanki eskisi kadar dayanıklı değiller, çabuk yırtılıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun zamandır etek giymiyorum :( o yüzden bu güzel çoraplara sadece bakmakla yetiniyorum

      Sil
  2. çorap değil ama çamaşır ve terlik dedin mi aklıma ilk penti geliyor artık..

    YanıtlaSil
  3. Bu çoraplar çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. jartiyerli ,kalp olaı alacam ... kimse görmese bile o kalbin orda olduğunu bilmek beni mutlu edecek....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...