4 Ekim 2015 Pazar

Mango Yeni Sezon Alışverişim

Herkese merhaba

Uzun zamandır alışveriş yazısı yazmadığımı fark ettim ve hafta içi yaptığım Mango alışverişimi sizlerle paylaşmak istedim.

Çanta: 

İster tek omuza, ister çapraz olarak kullanılıyor. 2 tane gözü var, günlük kullanışlı bir çanta fiyatı 60TL.

 Bluz:

Görür görmez bayıldım. Yarasa kollu bir bluz. Aynı desenin kimonosu da vardı. Fiyatı 100TL.

 Jean:

Mango'nun skinny kot pantolonlarını çok beğenirim. Tek kötü tarafı çok çabuk bollaşıyor. Bu yüzden, kot görünümlü taytı almak istedim. Tayt olduğu kesinlikle belli olmuyor, tavsiye ederim. Fiyatı:80TL.

Başka bir yazıda görüşmek üzere hepiniz hoşça kalın.

4 yorum:

  1. Bayram öncesi gittiğimde bu çantayı görmedim bu fiyata güzelmiş de günlük kullanım içinde uygun.
    Bende yuvarlak olanı almıştım :) Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sen de güle güle kullan ^.^

      Sil
  2. Güle güle kullan Siri'cim, hepsi çok güzel :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...