26 Ekim 2015 Pazartesi

Oreo'lu Çikolatalı Turta

Herkese merhaba

Bugün sizlere bir kalori bombasının tarifini vermek istiyorum. Yapımı çok çok kolay ve fırın kullanmadan yapabileceğiniz harika bir tatlı.

İsmini ben uydurdum, bu tarifi de aylar önce yabancı bir  facebook hesabında görmüştüm ve mutlaka yapmalıyım demiştim. Biraz değiştirdim ve enfes bir turta oldu.



İlk önce malzeme listemize bakalım:




  •  30 tane oreo (ben şu ince uzun 95gr olan paketlerden 3 tane kullandım)
  • 75gr tereyağı (erimiş)
  • 200gr sütlü çikolata ve 100gr bitter çikolata
  • 200ml (1 paket) hazır krema


Yapılışına geçecek olursak:

  • Oreoları blender veya rondodan geçiriyoruz, erimiş tereyağını ekliyoruz ve iyice harmanlıyoruz. Bu turtamızın tabanını oluşturuyor.
  • 12*36cm lik bir kalıba turtamınızın tabanını koyuyoruz biraz yanlardan taşmasına izin veriyoruz. Tabanını ince tutalım.
  • Kremayı biraz ısıtıp, çikolataları içine koyuyoruz ve iyice dağılması için blenderdan geçiriyoruz.





  • Turtamızın üstüne güzelce döküyoruz.
  • Buzdolabında en az 2 saat dinlendirip afiyetle yiyoruz.
Yapan herkesin ellerine sağlık. Eğer siz de bu tarifi yaparsanız, sosyal medyada beni etiketlemeyi unutmayın.

Başka bir yazıda görüşmek üzere, hoşça kalın.

Diğer pasta tariflerim:
Çilekli Pasta
Manolya Puding
Mozaik Pasta

14 yorum:

  1. Süper bi tarif ellerinize sağlık.. ben kesin ölçüyü kaçırırım yerken daha sonrada acile kaldırırlar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hafif olmadığı için korkmanıza gerek yok, kolay kolay kaçırmazsınız :)

      Sil
  2. yapma bunu banaaaa .-(((

    YanıtlaSil
  3. Oreo delisi biri olarak bu tarifi denemem şart:) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Offf, harika görünüyor ellerine sağlık canım. Kesinlikle deneyeceğim ama bu kadar güzel olur mu bilemem :*

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık. Biri bana Oreo, çikolata, tatlı, şekerleme, bir şey versin lütfen kan şekerim düştü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 dakikadan kısa sürede yapılıyor, mutlaka dene

      Sil
  6. Çikolata bombası , tarif için teşekkürler bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir tarif, ellerinize sağlık :) Benim gibi bir çikolata düşkünü kesinlikle denemeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyip sosyal medyada beni etiketleyerek paylaşırsanız çok mutlu olurum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...